WebEx Ερωτήματα

 Συχνές ερωτήσεις και προβλήματα για την πλατφόρμα που χρησιμοποιούμε.

  • Οδηγός για εκπαιδευτικούς σχολείων, αλλά πολύ αναλυτικός και βοηθητικός
  • Είδηση: "«Χαστούκι» στις εταιρείες κινητής και σταθερής – Τέλος η κοροϊδία τους με το ίντερνετ"
  • Πως μπορώ να συνδεθώ;
    Πολύ εύκολα! Πατώντας το σχετικό link που σας έχει αποσταλεί.
    Μπορείτε να συνδεθείτε με SmartPhone, είτε iOS είτε Android, όπως και Tablet κατεβάζοντας το δωρεάν app.
    Φυσικά από υπολογιστή ή laptop με κάποιον Browser (Firefox, Chrome, Internet Explorer).
    Εμείς προτείνουμε από Υπολογιστή με σταθερή σύνδεση στο ίντερνετ, έχωντας κατεβάσει την δωρεάν εφαρμογή. Πριν την είσοδό σας μπορείτε να κάνετε δοκιμή για την καλή λειτουργία του μικροφώνου και της κάμερά σας.

    Θεωρούμε ότι το dark theme είναι πιο ξεκούραστο στο μάτι, και ίσως λίγο πιο γρήγορο.
  • Πως μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή;
    Στο site της WebEx https://www.webex.com/downloads.html ->WebEx Meetings->Download for Windows, αν έχετε αυτό το λογισμικό.
  • Τι σημαίνει δεν λειτουργεί το WebEx;
    Να εμφανίζεται αυτή η εικόνα:

    Αν δεν εμφανίζεται αυτή η εικόνα και έχετε θέματα με την εφαρμογή τότε τα προβλήματα είναι τοπικά.
  • Τοπικά προβλήματα, όπως;
    Μπορεί ο υπολογιστής σας να μην είναι αρκετά γρήγορος να επεξεργαστεί όλα αυτά τα βίντεο και όλους αυτούς τους ήχους μαζί.
    Μπορεί λοιπόν να έχει κάποιος υπολογιστής μικρή RAM ή αργό επεξεργαστή ή παλιά έκδοση Windows. Θα μπορούσε βέβαια να φταίνε και οι εφαρμογές που λειτουργούν παράλληλα, ώστε να υπερφορτώνουν τον υπολογιστή ή να δεσμεύουν την κάμερα και το μικρόφωνο.
    Θα ήταν πρόβλημα στην πλατφόρμα αν όλοι είχαν καθυστέρηση στις μεταξύ τους συνομιλίες, κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει.
  • Γιατί ενώ  όλοι λένε ότι πέφτει το σύστημα τηλεκπαίδευσης, εμείς συνδεόμαστε κανονικά;
    Η Σχολή δεν χρησιμοποιεί ως ενδιάμεσο δίκτυο του Υπουργείου Παιδείας, συνδεόμαστε κατευθείαν στο WebEx.
  • Ποιο ειναι το σύνηθες πρόβλημα των ΑΕΙ με την πλατφόρμα;
    Οι άδειες που έχει παραχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας έχουν την δυνατότητα 50 λεπτών, συνεχόμενου μαθήτος. Όπως έχετε ήδη παρατήρησει τα δικά μας μαθήματα διαρκούν μέσω της πλατφόρμας όση ώρα χρειαζόμαστε, έως και 24 ώρες.
  • Μπορούμε να ενημερωθούμε για την κατάσταση του WebEx;
    Στην διεύθυνση: https://status.webex.com/service/status?lang=en_US έχουμε την δυνατότητα να δούμε κατά πόσο λειτουργεί γενικά η πλατφόρμα.
  • Γιατί το Zoom μοιάζει τόσο πολύ στο WebEx;
    Ο ιδρυτής του Zoom, Eric Yuan, ξεκίνησε την καριέρα του ως μηχανικός της WebEx.
  • Πότε ιδρύθηκε το WebEx;
    Ιδρύθηκε το 1996 με σκοπό να χρησιμοποθηθεί στο διαδίκτυο για συλλογική εργασία και για την παραγωγή δημιουργικών ιδεών.
  • Πόσο ασφαλές είναι;
    Η Cisco διαβεβαίωσε ότι το Webex διαθέτει πλήρη κρυπτογράφηση. Συνεπώς, εκτιμάται ότι είναι ασφαλέστερο σε σχέση με το Zoom, το οποίο έχει επικριθεί για προβλήματα κυβερνοασφάλειας και ελλιπούς προστασίας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
  • Που μπορώ να βρω tutorials (οδηγίες μέσω βίντεο);
    Στην ιστοσελίδα του WebEx: https://help.webex.com/en-us/8bzter/Cisco-Webex-Meetings-Video-Tutorials
    Είτε από το youtube της ίδιας εταιρίας https://www.youtube.com/playlist?list=PL_YnWo4XhzTfhkcwB6M1a-wJ9dTlz58yz
  • Γιατί δεν χρησιμοποιούμε το Zoom που είναι πιο γνωστό;
    Έχουν πολλές ομοιότητες, αλλά όσο αφορά την ασφάλεια δεδομένων το WebEx είναι ανώτερο.
    Επιπλέον θεωρήσαμε ότι εφόσον όλο το εκπαιδευτικό σύστημα (Υπουργείο Παιδείας, από δημοτικά σχολεία έως και Ανώτατα Ιδρύματα) πολλοί καθηγητές και σπουδαστές μας θα έχουν μια οικειότητα ή θα οφείλουν να αποκτήσουν για την δουλειά τους ή τις παράλληλες σπουδές τους. Λόγω αυτού υπάρχει μια πλειάδα από οδηγίες χρήσης είτε μέσω youtube είτε βήμα βήμα, που μπορείτε να ακολουθήσετε.
  • Μπορούμε σε κάποιον καθηγητή να χρησιμοποιούμε Zoom ή άλλο πρόγραμμα;
    Παρατηρήσαμε ότι όσοι είχαν ήδη εγκατεστημένο το πρόγραμμα Zoom είχαν αρκετές δυσκολίες στην σωστή διασύνδεση με το WebEx. Κατά συνέπεια, αν όλοι οι σπουδαστές όφειλαν να έχουν και τις δύο εφαρμογές ενδέχεται απλά να μην λειτουργεί κανένα μάθημα σε όλους ορθά.
  • Πόσες παρόμοιες πλατφόρμες υπάρχουν;
    Πάρα πολλές! Cisco Webex Meetings, Zoom Meetings, Google Hangouts Meetings, Go To Meeting, Blue Jeans, Join.me, Zoho Meetings, Skype for business, Microsoft Teams, Messenger, Slack, BigBlueButton, Whereby, Blackboard Collaborate...
    Καθώς και οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης και συνομιλίας μέσω βίντεο αλλά..

    Η λειτουργία ομαδικής συνομιλίας μέσω βίντεο του Facebook Messenger είναι εξαιρετικά περιορισμένη: Το πολύ 50 άτομα μπορούν να συμμετάσχουν σε μια κλήση, αλλά μόνο έξι άτομα εμφανίζονται στη συνομιλία μέσω βίντεο ταυτόχρονα.

    Το WhatsApp προσφέρει ομαδικές βιντεοκλήσεις, αλλά υπάρχει όριο τεσσάρων ατόμων.

  • Το δίκτυό μου υποστηρίζει το WebEx;
    Μπορείτε να δοκιμάσετε αυτό το test: https://mediatest.ciscospark.com/#/main
  • Μπορώ να δω αν έχω καλή ποιότητα σύνδεσης ή αν μπορεί να δουλέψει σωστά η εφαρμογή webex στον υπολογιστή μου;
    Από το μενού στο πάνω μέρος επιλέξτε Help–> Health Check–>Summary
    Στο meeting quality θα πρέπει να δείτε πράσινες όλες τις επιλογές και στο health status θα πρέπει να δείτε τις επιλογές Good και Not Problem Found όπως στην είκονα εδώ.
  • Τι λειτουργικό σύστημα μπορώ να χρησιμοποιήσω;
    Για λειτουργικό σύστημα Windows 8 και νεότερα, προτείνουμε Windows 10, επειδή τα Windows 7 δεν υποστηρίζονται πλέον από τη Microsoft, παρόλα αυτά λειτουργεί. Αν έχετε linux, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε το Webex μέσα σε browser καθώς η desktop εφαρμογή δεν είναι διαθέσιμη για το λειτουργικό σύστημα linux.
    Δείτε περισσότερα: https://help.webex.com/en-us/nki3xrq/Webex-Meetings-Suite-System-Requirements
  • Πως ρυθμίζω εικόνα και ήχο;
    Οδηγίες από το Δίκτυο του Πανεπιστημίου Πατρών: https://webex.upnet.gr/audio/
  • Τεχνικές Προϋποθέσεις
    Θα τις βρείτε εδώ από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας: https://www.unic.ac.cy/el/distance-learning/technical-information/
    Είτε εδώ: https://tragadramaschool.gr/help/webex/texnikes_proipotheseis.pdf

  • Για όσους είχαν ήδη εγκαταστήσει το Zoom, σας παραθέτουμε βασικές οδηγίες που μπορεί να βοηθήσουν για την σύνδεση στο WebEx
  1. Ελαχιστοποίηση παραθύρου και έξοδος, σύμφωνα με το site της Zoom:
    https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362103-Minimizing-and-exiting-Zoom "Για έξοδο από τον υπολογιστή-πελάτη Zoom της επιφάνειας εργασίας, κάντε δεξί κλικ στο εικονίδιο Zoom στο δίσκο συστήματος (κάτω δεξιά γωνία) και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο Έξοδος."
    Αυτό είναι απαραίτητο πριν ξεκινήσετε το WebEx και αντίστροφα, για να μην έχετε θέματα με το Zoom.

  2. Διατηρήστε το ζουμ ανοιχτό στην περιοχή ειδοποιήσεων της γραμμής εργασιών όταν κλείνετε το ζουμ. σύμφωνα με το site της Zoom:
    https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362623-Changing-settings-in-the-desktop-client-or-mobile-app Στις γενικές ρυθμίσεις το "When closed, minimize window to notification area instead of task bar: Keep Zoom open in the taskbar notifications area when you close Zoom." πρέπει να απενεργοποιηθεί, για να κλείνει η εφαρμογή όταν πραγματικά την κλείνετε.

  3. Απενεργοποίηση προγραμμάτων εκκίνησης στα Windows 10
    https://www.youtube.com/watch?v=E9P5eZm1AoA
    Πολλά προγράμματα όταν εγκαθίστονται υποχρεώνουν τον υπολογιστή να ξεκινά με αυτά, ακόμη και αν δεν φαίνονται.
    Ειδικά εφαρμογές τηλεδιασκέψεων γιατί θεωρούν ότι θα σας ειδοποιήσουν άμεσα για κάποια κλήση.
    Εδώ θα βρείτε και το skype λογικά ενεργοποιημένο.

  4. Για Windows 10: Μπορείτε από τις ρυθμίσεις->"Προστασία προσωπικών δεδομένων"->"Εφαρμογές παρασκηνίου" όπως στο video https://www.youtube.com/watch?v=dCTLPeEybtU να απενεργοποιήσετε τις εφαρμογές που γνωρίζετε ότι δεν χρειάζεται να τρέχουν χωρίς την άδειά σας, στο παρασκήνιο.
    Στο: "Προστασία προσωπικών δεδομένων" μπορείτε να δείτε σε ποιες εφαρμογές που έχετε δώσει δικαίωμα στο μικρόφωνο και την κάμερα.

    Με τις παραπάνω αλλαγές δεν αλλάζει η λειτουργία τους, απλά λειτουργούν μόνο όταν τους ζητάτε.

  • Προβλήματα σύνδεσης συσκευών ή laptop ασύρματα.
    Μια ακόμη πληροφορία που διαπιστώσαμε για προβλήματα σύνδεσης με το laptop που λύνεται με την σύνδεση ενός καλωδίου καλωδίου ethernet, ειδικά για όσους έχουν υποστήριξη οπτικών ινών:
    Το πρόβλημα δεν είναι εμφανές συνήθως, αλλά η COSMOTE, ίσως και άλλες εταιρίες, έχουν ενεργοποιημένες στο wifi router τους δύο κεραίες, 2,4Gb/s και 5Gb/s, η δεύτερη είναι αναξιόπιστη. Πολλές συσκευές πχ SmartTv αποσυνδέονται συνέχεια, οι εταιρίες τους προτείνουν την απενεργοποίηση της δεύτερης κεραίας, και έχουν δίκιο.

Social Networks

Τηλέφωνο-Διεύνθυση

"Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης
Μαίρης Βογιατζή Τράγκα - Ε.Π.Κ.Ε."
Μπουμπουλίνας και Δεληγιάννη 19,
τκ. 106 82 ,
Αρχαιολογικό Μουσείο - Κέντρο - Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 - 82 31 790
Κινητό: 698 05 88 063 (what'up)