Η Μέθοδος της Σχολής μας
Καλώς ήρθατε στον εκπληκτικό κόσμο της υποκριτικής μέσα από το πρωτοποριακό πρόγραμμα σπουδών της Δραματικής Σχολής Τράγκα.
Εδώ, οδηγούμε κάθε σπουδαστή μας σε ένα ταξίδι ανακάλυψης και εξέλιξης, με τον στόχο να καταστούν πλήρως προσαρμόσιμοι και ικανοί ηθοποιοί, έτοιμοι να ανταποκριθούν σε οποιαδήποτε καλλιτεχνική πρόκληση.
Η μεθοδολογία μας βασίζεται στην ισορροπία μεταξύ εξωτερικών και εσωτερικών συστημάτων υποκριτικής, προσαρμόζοντας τις διδακτικές μας τεχνικές στις σύγχρονες ρεαλιστικές μεθόδους, όπως αυτές εξελίσσονται με τα χρόνια.
Αυτές οι μέθοδοι, με βάση την απόδοση του κείμενου, ενισχύουν την ικανότητα των σπουδαστών να εκφράζουν με ακρίβεια και βάθος τα συναισθήματα και τις σκέψεις των χαρακτήρων που υποδύονται.
Μέσα από τρία εξάμηνα τεχνικής προετοιμασίας, οι σπουδαστές μας αναπτύσσουν έναν πλήρη κατάλογο δεξιοτήτων: από την καλλιέργεια της σκηνικής παρουσίας μέχρι την εκφραστικότητα του λόγου και του σώματος. Εκπαιδευτικές συνεργασίες με επαγγελματίες σκηνοθέτες και βραβευμένους θεωρητικούς εμπλουτίζουν την εκπαίδευση, οδηγώντας σε πραγματικές παραστάσεις και κινηματογραφικές εμπειρίες.
Η προσομοίωση εμπειρίας σε επαγγελματική θεατρική παραγωγή κατά το τελευταίο εξάμηνο αποτελεί την κορύφωση των σπουδών μας, καθώς οι τελειόφοιτοι θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους στην επιτροπή του Υπουργείου Πολιτισμού, υποστηριζόμενοι από μια ομάδα καλλιτεχνικών επιμελητών.
Εξελιχθείτε σε έναν ηθοποιό που μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάθε καλλιτεχνική πρόκληση.
Εδώ, οδηγούμε κάθε σπουδαστή μας σε ένα ταξίδι ανακάλυψης και εξέλιξης, με τον στόχο να καταστούν πλήρως προσαρμόσιμοι και ικανοί ηθοποιοί, έτοιμοι να ανταποκριθούν σε οποιαδήποτε καλλιτεχνική πρόκληση.
Η μεθοδολογία μας βασίζεται στην ισορροπία μεταξύ εξωτερικών και εσωτερικών συστημάτων υποκριτικής, προσαρμόζοντας τις διδακτικές μας τεχνικές στις σύγχρονες ρεαλιστικές μεθόδους, όπως αυτές εξελίσσονται με τα χρόνια.
Αυτές οι μέθοδοι, με βάση την απόδοση του κείμενου, ενισχύουν την ικανότητα των σπουδαστών να εκφράζουν με ακρίβεια και βάθος τα συναισθήματα και τις σκέψεις των χαρακτήρων που υποδύονται.
Μέσα από τρία εξάμηνα τεχνικής προετοιμασίας, οι σπουδαστές μας αναπτύσσουν έναν πλήρη κατάλογο δεξιοτήτων: από την καλλιέργεια της σκηνικής παρουσίας μέχρι την εκφραστικότητα του λόγου και του σώματος. Εκπαιδευτικές συνεργασίες με επαγγελματίες σκηνοθέτες και βραβευμένους θεωρητικούς εμπλουτίζουν την εκπαίδευση, οδηγώντας σε πραγματικές παραστάσεις και κινηματογραφικές εμπειρίες.
Η προσομοίωση εμπειρίας σε επαγγελματική θεατρική παραγωγή κατά το τελευταίο εξάμηνο αποτελεί την κορύφωση των σπουδών μας, καθώς οι τελειόφοιτοι θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους στην επιτροπή του Υπουργείου Πολιτισμού, υποστηριζόμενοι από μια ομάδα καλλιτεχνικών επιμελητών.
Εξελιχθείτε σε έναν ηθοποιό που μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάθε καλλιτεχνική πρόκληση.
Διδασκόμενα Μαθήματα
- Υποκριτική - Αυτοσχεδιασμός
Η υποκριτική είναι η τέχνη της εκφραστικότητας και ο αυτοσχεδιασμός η γέφυρα προς την αυθεντικότητα. Μέσω του αυτοσχεδιασμού, ο ηθοποιός εξασκείται στην άμεση αντίδραση και την δημιουργική έκφραση χωρίς προετοιμασία, αποκτώντας την ικανότητα να διαχειρίζεται απρόβλεπτες στιγμές και να μετατρέπει τη στιγμιαία έμπνευση σε θεατρική μαγεία. - Αγωγή Προφορικού Λόγου - Ορθοφωνία
Η σαφής και ορθή προφορά είναι θεμελιώδης για κάθε ηθοποιό. Η αγωγή προφορικού λόγου και η ορθοφωνία εξασφαλίζουν ότι οι ηθοποιοί μπορούν να μεταφέρουν το κείμενο με ακρίβεια και συναισθηματική φόρτιση, επιτρέποντας την άρτια επικοινωνία του νοήματος και των συναισθημάτων προς το κοινό. - Κίνηση - Χορός - Σωματικό Θέατρο
Η σωματική έκφραση και η κινητική ευελιξία είναι κρίσιμες για την πλήρη σκηνική παρουσία του ηθοποιού. Η ενσωμάτωση του χορού και του σωματικού θεάτρου στην εκπαίδευση του ηθοποιού ενισχύει την ικανότητα να ερμηνεύει διαφορετικούς ρόλους με ολοκληρωμένο τρόπο, αξιοποιώντας το σώμα ως πρωταρχικό εκφραστικό μέσο. - Μουσική, Τραγούδι
Η μουσική και το τραγούδι ανοίγουν νέους δρόμους στην ηθοποιία, προσθέτοντας μια πλούσια διάσταση στην παράσταση. Η εκπαίδευση στη μουσική βοηθά τους ηθοποιούς να αναπτύξουν ρυθμική αντίληψη και φωνητική ικανότητα, καθιστώντας τους πιο πολυδιάστατους και δυναμικούς στις ερμηνείες τους. - Ιστορία Θεάτρου
Η κατανόηση της ιστορίας του θεάτρου είναι θεμελιώδης για κάθε ηθοποιό, καθώς παρέχει εικόνα της εξέλιξης της θεατρικής τέχνης και της διαμόρφωσης διαφορετικών στυλ και ειδών. Αυτές οι γνώσεις εμβαθύνουν την καλλιτεχνική αντίληψη του ηθοποιού και την ικανότητα να προσαρμόζεται και να ερμηνεύει με βάση το κοινωνικό και ιστορικό πλαίσιο. - Δραματολογία
Η δραματολογία είναι κρίσιμη για την κατανόηση και ανάλυση των θεατρικών έργων. Μέσω της δραματολογίας, οι ηθοποιοί αποκτούν βαθύτερη εξοικείωση με τη δομή, τα θέματα και τη ψυχολογία των χαρακτήρων, ενισχύοντας την ικανότητά τους να ερμηνεύουν περίπλοκους ρόλους με εμπειρία και ευαισθησία. - Ιστορία Λογοτεχνίας
Η γνώση της ιστορίας της λογοτεχνίας εμπλουτίζει τον ηθοποιό, αποκαλύπτοντας τις πηγές και τις επιρροές των θεατρικών κειμένων. Αυτή η κατανόηση βοηθά τους ηθοποιούς να ερμηνεύουν τα κείμενα με βάθος και προσαρμοσμένη ευαισθησία στο λογοτεχνικό τους πλαίσιο. - Ιστορία, Αισθητική και Υποκριτική Κινηματογράφου, Τηλεόρασης
Η κατανόηση της ιστορίας και της αισθητικής του κινηματογράφου και της τηλεόρασης είναι ζωτικής σημασίας για τον σύγχρονο ηθοποιό, προσφέροντας τις βάσεις για την κατανόηση των τεχνικών και της μορφολογίας αυτών των μέσων. Η εκπαίδευση σε αυτούς τους τομείς επιτρέπει στον ηθοποιό να εργάζεται ευέλικτα και δημιουργικά τόσο στη μεγάλη όσο και στη μικρή οθόνη. - Διευρυμένη Σκηνογραφία, Ενδυματολογία, Διασκευή Προσώπου
Η εκπαίδευση στη σκηνογραφία, την ενδυματολογία και τη διασκευή προσώπου δίνει στον ηθοποιό τα εργαλεία για να κατανοεί και να συμμετέχει στην ολοκληρωμένη δημιουργία του οπτικού κόσμου της παράστασης. Αυτές οι δεξιότητες επιτρέπουν την ενδυνάμωση της έκφρασης και την ενίσχυση της παραστατικότητας. - Οπλομαχητική, Ξιφασκία, Σκηνική Πάλη
Η οπλομαχητική, η ξιφασκία και η σκηνική πάλη είναι κρίσιμες δεξιότητες για την ασφαλή και πειστική απόδοση σκηνών δράσης. Η εκπαίδευση σε αυτές τις τεχνικές ενισχύει τη σωματική συνείδηση και τον έλεγχο του ηθοποιού, προσφέροντας του την ικανότητα να εντυπωσιάζει και να συγκινεί με την φυσικότητα και την ενέργειά του.
Ενδεικτικό Ωρολόγιο Πρόγραμμα
Πρώτο Έτος
- 4-6μ.μ. Ορθοφωνία (Γεωργία Αχιλλεοπούλου)
- 6-8μ.μ. Σωματικό Θέατρο (Στέλλα Δημητρακοπούλου)
- 8-10μ.μ. Υποκριτική (Τρίκας Ορέστης)
- 4-6μ.μ. Υποκριτική [Βασικές Αρχές Απεύθυνσης] (Τρίκας Ορέστης)
- 6-10μ.μ. Υποκριτική [Μέθοδος Παρατήρησης] (Θάνος Περιστέρης)
- 4-6μ.μ. Υποκριτική [Βασικές Αρχές Απεύθυνσης] (Τρίκας Ορέστης)
- 6-8μ.μ. Υποκριτική [Η ψυχολογία της Υποκριτικής] (Μυρτώ Πισπινή)
- 8-10μ.μ. Μουσική-Τραγούδι [Χριστιάνα Πλατανιά]
- 4-8μ.μ. Υποκριτική [Ελεονώρα Αντωνιάδου]
- 8-10μ.μ. Δραματολογία (Χρήστος Προσύλης)
- 4-6μ.μ. Ιστορία Θεάτρου (Χρήστος Προσύλης)
- 6-8μ.μ. Ιστορία Κινηματογράφου (Χρήστος Πυθαράς)
- 8-10μ.μ. Βασικές Χορογραφίες (Έλενα Ευτέεβα)
- 4-7μ.μ. Ιστορία Λογοτεχνίας (Αντώνης Γαλέος)
Δεύτερο Έτος
- 4-6μ.μ. Σωματικό Θέατρο (Στέλλα Δημητρακοπούλου)
- 6-10μ.μ. Υποκριτική [Ρεπερτόριο] (Νίκος Καρδώνης)
- 4-6μ.μ. Υποκριτική [Σύγχρονα Κείμενα] (Μάνος Καρατζογιάννης)
- 6-8μ.μ. Δημιουργική Χορογραφία (Τάσος Μπεκιάρης)
- 8-10μ.μ. Ορθοφωνία ( Γεωργία Αχιλλεοπούλου )
- 4-6μ.μ. Τράγούδι [Χοροδιακό] (Χριστιάννα Πλατανιά)
- 6-8μ.μ. Υποκριτική (Τρίκας Ορέστης)
- 8-10μ.μ. Δραματολογία [Χρήστος Προσύλης]
- 4-8μ.μ. Υποκριτική [Νέο Ελληνικό Θέατρο] (Γιάννης Μόρτζος)
- 8-10μ.μ. Υποκριτική (Μάνος Καρατζογιάννης)
- 4-6μ.μ. Υποκριτική (Θάνος Περιστέρης)
- 6-8μ.μ. Ιστορία Θεάτρου (Χρήστος Προσύλης)
- 8-10μ.μ. Ιστορία Κινηματογράφου (Χρήστος Πυθαράς)
- 4-7μ.μ. Διευρυμένη Σκηνογραφία (Κωνσταντίνος Χαλδαίος)
Τρίτο Έτος
- 4-10μ.μ. Υποκριτική [Παράσταση] (Γιώργος Παλούμπης - Αντώνης Αντώνης Τσιοτσιόπουλος)
- 4-6μ.μ. Υποκριτική (Τρίκας Ορέστης)
- 6-8μ.μ. Δραματολογία (Θάνος Περιστέρης)
- 8-10μ.μ. Δημιουργική Χορογραφία (Τάσος Μπεκιάρης)
- 4-6μ.μ. Υποκριτική [Η ψυχολογία της Υποκριτικής] (Μυρτώ Πισπινή)
- 6-8μ.μ. Μουσική-Τραγούδι [Χριστιάνα Πλατανιά]
- 8-10μ.μ. Χορογραφίες [Έλενα Ευτέεβα]
- 4-10μ.μ. Υποκριτική [Παράσταση] (Γιώργος Παλούμπης - Αντώνης - Αντώνης Τσιοτσιόπουλος)
- 4-6μ.μ. Ορθοφωνία (Δημήτρης Παπακωνσταντίνου)
- 6-8μ.μ. Ιστορία Θεάτρου (Χρήστος Προσύλης)
- 8-10μ.μ. Ιστορία Κινηματογράφου (Χρήστος Πυθαράς)
- 4-7μ.μ. Υποκριτική στην Κάμερα (Κωνσταντίνος Μουσούλης)
Θεατρικές Παραστάσεις
Κάθε χρονιά, η Δραματική Σχολή Τράγκα κλείνει τον κύκλο των σπουδών της με μια σειρά από θεατρικές παραστάσεις που δεν είναι απλώς τελικές εξετάσεις για τους φοιτητές μας, αλλά πραγματικές θεατρικές δημιουργίες που αποτελούν την κορύφωση της ηθοποιικής και δημιουργικής τους διαδρομής καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Μέσα από αυτή τη δημιουργική διαδικασία, οι φοιτητές καλλιεργούν έναν δικό τους μοναδικό ύφος, οποίο δίνει νέα ζωή σε κλασικά έργα ή φέρνει στο φως ολοκαίνουριες θεατρικές προτάσεις.
Η ετήσια παράσταση των έργων που δημιουργούνται μέσα από το μάθημα αποτελεί ένα ζωντανό παράδειγμα του πώς η Δραματική Σχολή Τράγκα εμπνέει και εκπαιδεύει την επόμενη γενιά ηθοποιών, δίνοντάς τους τα εφόδια και την εμπειρία που χρειάζονται για να εξελιχθούν σε δημιουργικά και ταλαντούχα μέλη της καλλιτεχνικής κοινότητας.
Η Διαδικασία Δημιουργίας
Τα έργα αυτά αναπτύσσονται μέσα από το μάθημα, όπου οι σπουδαστές εμπλέκονται ενεργά σε κάθε στάδιο της θεατρικής παραγωγής. Από την αρχική ιδέα, τη συγγραφή του σεναρίου, τη σκηνοθεσία, μέχρι την ερμηνεία και τεχνική υποστήριξη, οι φοιτητές αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και αποκτούν πρακτική εμπειρία που συμβάλλει στην εκπαίδευσή τους.Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Ο στόχος αυτής της διαδικασίας είναι διττός: αφενός να ενισχύσει την καλλιτεχνική τους έκφραση και αφετέρου να διδάξει ζωτικής σημασίας δεξιότητες όπως η ομαδικότητα, η διαχείριση προβλημάτων και η ηγεσία.Καλλιτεχνική Εκφραση και Πρωτοτυπία
Τα έργα που παρουσιάζονται στο τέλος του έτους είναι ένας ιδανικός συνδυασμός κλασικών και σύγχρονων θεατρικών μορφών, συχνά εμπλουτισμένα με πρωτότυπα κείμενα και εκφραστικά μέσα που αντικατοπτρίζουν τις προσωπικές εμπειρίες και την καλλιτεχνική αντίληψη των σπουδαστών.Μέσα από αυτή τη δημιουργική διαδικασία, οι φοιτητές καλλιεργούν έναν δικό τους μοναδικό ύφος, οποίο δίνει νέα ζωή σε κλασικά έργα ή φέρνει στο φως ολοκαίνουριες θεατρικές προτάσεις.
Δημόσια Παρουσιάση και Αλληλεπίδραση
Η τελική παρουσίαση των έργων αποτελεί ένα σημαντικό γεγονός στο ημερολόγιο της σχολής, καθώς είναι ανοιχτή στο κοινό και προσφέρει στους φοιτητές την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με ένα ευρύτερο ακροατήριο. Αυτή η εμπειρία τους επιτρέπει να λάβουν άμεσα σχόλια και να κατανοήσουν την αντίδραση του κοινού στις καλλιτεχνικές τους επιλογές, ενισχύοντας την αυτοεκτίμηση και την αίσθηση επαγγελματισμού.Η ετήσια παράσταση των έργων που δημιουργούνται μέσα από το μάθημα αποτελεί ένα ζωντανό παράδειγμα του πώς η Δραματική Σχολή Τράγκα εμπνέει και εκπαιδεύει την επόμενη γενιά ηθοποιών, δίνοντάς τους τα εφόδια και την εμπειρία που χρειάζονται για να εξελιχθούν σε δημιουργικά και ταλαντούχα μέλη της καλλιτεχνικής κοινότητας.