Σεμινάριο Αρχαίου Δράματος (Απρίλιος 2025)

Η Δραματική Σχολή Τράγκα παρουσιάζει το Εντατικό Σεμινάριο Αρχαίου Δράματος τον Απρίλιο του 2025 στην Αθήνα. Το σεμινάριο επικεντρώνεται στην υποκριτική και λογοτεχνική ανάλυση της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για ηθοποιούς, σκηνοθέτες και θεατρολόγους.


«Σεμινάριο: Τραγωδία - Θεωρία και Πράξη στο Αρχαίο Δράμα»

  Κλείστε την θέση σας τώρα!  

Εισηγητές Σεμιναρίου Αρχαίου Δράματος:

  • Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος: Ηθοποιός, Σκηνοθέτης, Δάσκαλος Υποκριτικής, Συγγραφέας
    Ένας καταξιωμένος ηθοποιός και σκηνοθέτης, με πολυετή πορεία στο Αρχαίο Δράμα, έχει ερμηνεύσει εμβληματικούς ρόλους στην Επίδαυρο και το Ηρώδειο, ενώ η προσέγγισή του στη θεατρική εκπαίδευση θεωρείται πρωτοποριακή.

  • Ματίνα Μόσχοβη: Ποιήτρια και σκηνοθέτις με εξειδίκευση στην ανάλυση αρχαίων κειμένων, δίδαξε δημιουργική γραφή στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.

Πληροφορίες Σεμιναρίου:

  • 📍Τοποθεσία: Δραματική Σχολή Τράγκα,
    Διεύθυνση: Δεληγιάννη 19, Μουσείο Αθήνα, Αίθουσα: Πειραματική Σκηνή
  • 📅 Ημερομηνίες και ώρες: 12 με 4μμ, Σάββατο και Κυριακή, (Απριλίου-Μαΐου, εκτός 19 και 20 Απριλίου λόγω Πάσχα)
  • 📞 Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. / 2108231790
  • 💰 Το κόστος συμμετοχής είναι 350€, με έκπτωση στα 250€ για προεγγραφές έως τις 15 Μαρτίου 2025.
  • Ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων 10 άτομα, μέγιστος αριθμός 25 άτομα.
  • Το Εντατικό Σεμινάριο Αρχαίου Δράματος απευθύνεται σε σπουδαστές δραματικών σχολών, επαγγελματίες ηθοποιούς, σκηνοθέτες, θεατρικές ομάδες, φοιτητές θεατρολογίας, εκπαιδευτικούς και όλους όσους ενδιαφέρονται για την υποκριτική και τη λογοτεχνική ανάλυση της Αρχαίας Ελληνικής Τραγωδίας.

  Κλείστε την θέση σας τώρα!  


Θεωρητική Προσέγγιση της Τραγωδίας
Ματίνα Μόσχοβη

  • Τι σημαίνει Τραγωδία;
    Πώς γεννήθηκε;
    Πώς αναπτύχθηκε;
    Πώς «πέθανε»;
    Πώς συνδέεται με την πόλη και την δημοκρατία;

  • Δομή και σύμβολα.
    Η θέση και η συνείδηση της γυναίκας.
    Ο ψυχρός πόλεμος των δύο φύλων.
    Ο μέγας έρως.
    Η διχασμένη Αθηναϊκή δημοκρατία.

  • Από την ΠΟΙΗΤΙΚΗ του Αριστοτέλη.
    Ήθος. Μύθος. Ύβρις, Άτη, Δίκη.
    Τι σημαίνει Κάθαρση;

  • Διόνυσος.
    Ο θεός του θεάτρου.
    Ποιος είναι ο Διόνυσος;

  • Το τραγικό πνεύμα.
    Η εμβίωση του τραγικού, δηλαδή τον πλέον απελπισμένον αγώνα της ανθρώπινης συνείδησης, να κρατηθεί στην περιοχή του νοήματος.

Πρακτική Εφαρμογή στην Υποκριτική
Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος

  • Η προσέγγιση, η μελέτη , η ανίχνευση των ρόλων με τέτοιο τρόπο ώστε ο ηθοποιός να μπει στο πνεύμα του κειμένου και του συγγραφέα και, αφού το κατανοήσει, να το φέρει στη σκηνή μέσω ενός λόγου ΄ανθρώπινου΄.
    Μιας ομιλίας, δηλαδή, η ΄προφορικότητα΄ της οποίας θα είναι αδιαμφισβήτητη και θα συμβάλλει στην πειστικότητα της υποκριτικής του.

  • Ο ηθοποιός, μέσω μεθοδικών ασκήσεων, γίνεται κάτοχος μιας τεχνικής (« η τεχνική είναι η Ηθική του Καλλιτέχνη» έλεγε ο Τ. Άγρας ) που θα τον οδηγήσει σε μια « τέχνη χωρίς τέχνη » όπως λένε και οι μεγάλοι μας δάσκαλοι.

  • Μέσω αυτής της εμπειρίας ανιχνεύουμε αυτό που ο Στανισλάβσκι ( ήδη απ’ τις αρχές ακόμα του προηγούμενου αιώνα ! ) αποκαλούσε «επιστήμη της υποκριτικής».

  Κλείστε την θέση σας τώρα!  

 

 

Αποθήκευση
Προτιμήσεις χρήστη Cookies
Χρησιμοποιούμε Cookies για να διασφαλίσουμε την καλύτερη πλοήγηση στην ιστοσελίδα μας. Εάν αρνηθείτε τα Cookies η ιστοσελίδα μας μπορεί να μην λειτουργεί όπως αναμένεται.
Αποδοχή όλων
Απόρριψη όλων
Περισσότερα
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Αποδοχή
Απόρριψη