Σεμινάριο Υποκριτικής στον Κινηματογράφο

 


Κωνσταντίνος ΜουσούληςΟ διεθνούς φήμης Έλληνας σκηνοθέτης, Κωνσταντίνος Μουσούλης, φέρνει στην Ελλάδα το acting on camera workshop, το οποίο αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα projects υποκριτικής διδασκαλίας στην Αμερική!

Στο 6-ήμερο acting on camera workshop, ο ηθοποιός έχει τη δυνατότητα να μάθει και να εξασκηθεί σε βασικές τεχνικές υποκριτικής μπροστά στην κάμερα υπό συνθήκες κανονικού γυρίσματος.

Το workshop είναι βασισμένο στη φιλοσοφία καταξιωμένων ηθοποιών που όλοι θαυμάζουμε, όπως ο Robert De Niro, ο Al Pacino, ο Tom Hanks, ο Michael Kane κ.α. και έχει ως απώτερο σκοπό να προσεγγίζει ο/η ηθοποιός την τέχνη του με όσο πιο απλοποιημένο τρόπο γίνεται. Στην τάξη δουλεύουμε στο να απλοποιήσουμε τον τρόπο, με τον οποίο παίζει ο ηθοποιός, έτσι ώστε η ερμηνεία να είναι όσο το δυνατόν πιο φυσική, καθώς και να τον κάνουμε να βρει την ταυτότητά του σαν καλλιτέχνης.

Τι περιλαμβάνει το workshop:

Μία εβδομάδα πριν την έναρξη του σεμιναρίου, οι μαθητές λαμβάνουν τρεις σκηνές τις οποίες δουλεύουν για 4 ημέρες μέσα στην τάξη ως εξής:

  • Εκμάθηση με πρακτική εξάσκηση, γιατί η διανομή ενέργειας σε ένα σετ είναι σημαντικότατη.
  • Ανάλυση σκηνής εις βάθος. Πρόβα και ερασιτεχνικό γύρισμα στη τάξη υπό χρονική πίεση σαν ένα κανονικό γύρισμα.
  • Εκμάθηση σπουδαιότητα βασικών αρχών της υποκριτικής που συχνά ηθοποιοί αγνοούν σε ενα σετ.
  • Κατανόηση της ορολογία των βασικών πλάνων και η σημασία τους σχετικά με την ερμηνεία του ηθοποιού.
    Τα σημάδια, η εστίαση και γιατί είναι σημαντικό να τα γνωρίζουμε.
    Τα Ρακόρ (continuity). Εξάσκηση στο να παραμένει ο ηθοποιός συνεπής σε κάθε λήψη αλλά να διατηρεί την αυθεντικότητά του.
  • Ο ηθοποιός μαθαίνει να ελαχιστοποιεί την ερμηνεία του για τη κάμερα. Τι σημαίνει πραγματικά;
  • Επίσης ο ηθοποιός θα έχει την ευκαιρία να χειριστεί και κάμερα για 2 λόγους:
    Για να είναι ένας ηθοποιός πιο ολοκληρωμένος μπροστά στη κάμερα, είναι χρήσιμο να γνωρίζει τη βασική λειτουργία και ορολογία της κάμερας. (Όπως εξάλλου γνωρίζουν οι έμπειροι ηθοποιοί που θαυμάζουμε).
    Για να αποκτήσει γνώση, η οποία μπορεί να φανεί χρήσιμη, αν αποφασίσει να δημιουργήσει το δικό του content, σημαντικό στοιχείο με το τρόπο που εξελίσσεται η υποκριτική σε σχεση με τα social media.
  • Κατανόηση του μοντάζ.
    Βασικό κομμάτι της υποκριτικής μπροστά στη κάμερα είναι το μοντάζ. Γίνεται μοντάζ στη τάξη για βαθύτερη κατανόηση του πως πλάθεται μια ερμηνεία στο κινηματογράφο και στην τηλεόραση και για το πως μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτές τις γνώσεις στην ερμηνεία του.

Acting on cameraΜέτα ακολουθεί διάλειμμα 8 ημερών, όπου οι ηθοποιοί χωρίζονται σε ζευγάρια και γράφονται σενάρια από την αρχή. Πρόβα πριν το γύρισμα δεν είναι υποχρεωτική αλλά το προτείνουμε ανεπιφύλακτα.

Το σεμινάριο τελειώνει με δύο μέρες επαγγελματικό γύρισμα σε κανονικό χώρο.

Σε ένα μήνα μετά τη λήξη του σεμιναρίου λαμβάνουν οι ηθοποιοί τις σκηνές τους μονταρισμένες.

Ακόμα και πιο έμπειροι ηθοποιοί που ολοκλήρωσαν το workshop στην Αμερική, έδωσαν αρκετά θετικό feedback στον Έλληνα σκηνοθέτη καθώς βελτίωσαν αρκετές λεπτομέρειες στον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπιζαν τη τέχνη τους.

Στην ιστοσελίδα μπορείς να βρεις πληροφορίες, καθώς και σκηνές που έχουν γυριστεί σε πραγματικές τοποθεσίες ενώ υπάρχουν και πολύ θετικά testimonials από ηθοποιούς που έχουν παρακολουθήσει το σεμινάριο!

4 μέρες μαθημάτων στη τάξη: Δευτέρα 23 με Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 19.00 με 22.00 ,
Δεληγιάννη 19, Αθήνα (Δραματική Σχολή Τραγκα)

Και 2 μέρες γυρισμάτων Σάββατο, Κυριακή – 5, 6 Οκτωβρίου.

Περιορισμένες θέσεις.

Θα ανακοινωθεί και άλλο σεμινάριο τον Νοέμβρη.

Detailed schedule : https://www.actingoncameraworkshop.com/more-info-about-the-workshop/

Αποθήκευση
Προτιμήσεις χρήστη Cookies
Χρησιμοποιούμε Cookies για να διασφαλίσουμε την καλύτερη πλοήγηση στην ιστοσελίδα μας. Εάν αρνηθείτε τα Cookies η ιστοσελίδα μας μπορεί να μην λειτουργεί όπως αναμένεται.
Αποδοχή όλων
Απόρριψη όλων
Περισσότερα
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Αποδοχή
Απόρριψη