Η Δραματική Σχολή Τράγκα δημιουργεί ένα εντατικό τμήμα που προσφέρει στους συμμετέχοντες όλα τα απαραίτητα μαθήματα για έναν υποψήφιο Ηθοποιό.
Κάθε χρόνο παρατηρείται η αύξηση της δυσκολίας των εισαγωγικών εξετάσεων, έτσι προσφέρουμε ένα πρωτοπόρο τμήμα όπου ο συμμετέχων θα κατανοήσει τις αδυναμίες του, θα εξασκηθεί πάνω σε αυτές για να μπορέσει να διακριθεί ατομικά όπου επιθυμήσει.
Μερική παρακολούθηση
- Απευθύνεται σε υποψήφιους σπουδαστές δραματικών σχολών, σε ερασιτέχνες ηθοποιούς και σε φοιτητές-μέλη θεατρικών ομάδων.
- Το πρόγραμμα του εργαστηρίου είναι κατάλληλο για όσους θέλουν να εισαχθούν στις Θεατρικές Σπουδές.
- Τα μαθήματα θα διεξαχθούν στους χώρους της Δραματικής Σχολής και οι παρουσιάσεις στο τέλος του εργαστηρίου θα πραγματοποιηθούν στο Θέατρο Έναστρον της Σχολής μας.
- Ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι περιορισμένος λόγω της υγειονομικής συνθήκης έως [έως 12 άτομα]
- Παρακαλούμε οι ενδιαφερόμενοι να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους στην φόρμα εδώ ή καθημερινά 5μ.μ. με 8μ.μ. στην γραμματεία της Σχολής, 3ο όροφο.
- Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων τηρούνται όλα τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα κατά του COVID-19.
- Δίδακτρα: 90€/μήνα, η κράτηση θέσεων γίνεται με κατάθεση στο IBAN στην Σχολής [ IBAN ]
Στην πρώτη καταβολή περιλαμβάνεται η εγγραφή και τα μαθήματα του εκάστοτε μήνα. - Δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων μαθημάτων: 1 μάθημα 35€/ανά μήνα, 2 μαθήματα 50€
- Σαββατοκύριακα 2 μ με 6μ.μ.
- Νέα τμήματα κάθε μήνα.
Κατερίνα Γαβαλλά
Η Κατερίνα Γαβαλλά έχει αποφοιτήσει από την Δραματική Σχολή Τράγκα. Εχει παρακολουθήσει σεμινάρια, ημερίδες, εργαστήρια θεάτρου και έχει εκπαιδευτεί πάνω στη θεατροπαιδαγωγική πράξη από Έλληνες και ξένους καταξιωμένους δασκάλους θεάτρου, σκηνοθέτες και μουσικοπαιδαγωγούς.
Από το 2013 έως και σήμερα, έχει μια πολυδύναμη συνεργασία με το Εθνικό Θέατρο.
Δημήτρης Δρόσος
Ο Δημήτρης Δρόσος σπούδασε υποκριτική στη Ανωτέρα Σχολή Δραματικής Τέχνης του Εθνικού Θεάτρου. Από το 2005, έχει συνεργαστεί με πολλούς καταξιωμένους σκηνοθέτες και ηθοποιούς, ενώ έχει παίξει σε πολύ επιτυχημένες παραστάσεις κλασικού ρεπερτορίου. Παράλληλα, έχει εμφανιστεί στον κινηματογράφο, κυρίως σε ταινίες του Γιάννη Οικονομίδη («Η μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς», 2020, «Μικρό ψάρι», 2013).
Ευγενία Παπαγεωργίου
Αυτοσχεδιασμός και Τεχνική Προετοιμασία Ηθοποιού
Πρακτικές ασκήσεις, ατομικά ή σε ζεύγη και ομάδες, από διάφορες τεχνικές και μεθόδους υποκριτικής (ενδεικτικά: Stanislavski, Lecoq, Cohen, Frantic Assembly), που έχουν σα βάση τη σωστή προετοιμασία-ζέσταμα σώματος και φωνής, τη στοχευμένη απεύθυνση του λόγου και τον κινησιολογικό αυτοσχεδιασμό. Οι ασκήσεις αυτές ενισχύουν την συγκέντρωση, τη φαντασία και την καθαρή
επικοινωνία, καθώς επίσης επιτρέπουν στον ηθοποιό/σπουδαστή να δοκιμάσει και να ανακαλύψει νέους τρόπους έκφρασης. Περαιτέρω, βοηθούν στην ενδυνάμωση του ομαδικού πνεύματος και συνεργασίας. Στη συνέχεια, βλέπουμε πώς οι ασκήσεις αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον ηθοποιό όταν δουλεύει ένα ρόλο, ώστε να αποκτήσει μια κινησιολογική και συναισθηματική σύνδεση με το κείμενο και να μπορέσει να φωτίσει τα νοήματα και τη συναισθηματική ποικιλία που που κρύβεται ανάμεσα στις λέξεις, δημιουργώντας έναν σκηνικό χαρακτήρα.
Βασίλης - Δεναχής Κωστόπουλος
Φωνητική, Ορθοφωνία, Τραγούδι και Θεατρικός Λόγος
Σκοπός του μαθήματος είναι η μετάδοση της αναπνευστικής και της αίσθησης άρθρωσης σε μελλοντικούς Ηθοποιούς. Πρόκειται για εργαλεία που προσφέρουν την δυνατότητά στους συμμετέχοντες να τραγουδούν σωστότερα, να ακούν καλύτερα αλλά και να ακούγονται στον χώρο του Θεάτρου πληρέστερα, χωρίς επιβάρυνση των μαλακών μορίων του λαιμού. Η φωνητική / ορθοφωνική αρτιότητα είναι σημαντική ώστε η φωνή να αντέχει, να καλλιεργείται με την πάροδο του χρόνου κι ο Ηθοποιός να είναι ολοένα και πιο ξεχωριστός.
Επισκέπτες Καθηγητές:
Χρήστος Προσύλης
Εισαγωγή στην ιστορία θεάτρου και λογοτεχνίας
Εισαγωγή στην ιστορία και πρακτική κινηματογράφου
Το μάθημα είναι μια εισαγωγή στην παγκόσμια ιστορία θεάτρου, κινηματογράφου και λογοτεχνίας, με έμφαση στην ιστορία και θεωρία που είναι απαραίτητη για τις εισαγωγικές εξετάσεις στη Δραματική Σχολή. Εκτός από το θεωρητικό μέρος, περιλαμβάνει και μικρό εργαστήριο με στοιχεία δραματολογίας και ανάλυσης κειμένων για σκηνική παρουσίαση, καθώς και μικρό εργαστήριο με
στοιχεία υποκριτικής στην κάμερα.
Δημήτρης Παπακωνσταντίνου
Μονόλογοι Κλασικού Ρεπερτορίου
Καλλιέργεια της σκηνικής παρουσίας του ηθοποιού και εδραίωση της συνειδητότητας του επί σκηνής ως προς τη χρήση των εκφραστικών του μέσων (Σώμα, Φωνή, Αναπνοή, Επικοινωνία). Οι συμμετέχοντες θα εξασκηθούν σε κείμενα από την αρχαιότητα έως και τον 18ο αιώνα (αρχαίο δράμα, θέατρο της κρητικής Αναγέννησης, ελισαβετιανό θέατρο, κλασικό ισπανικό θέατρο, γαλλικός κλασικισμός, γερμανικός ρομαντισμός)
Θάνος Περιστέρης
Υποκριτική Μέθοδος της Παρατήρησης
Ορέστης Τρίκας
Αυτοσχεδιασμός και Δημιουργική διαδικασία
Σοφία ΚαζαντζιάνΠοίηση