Ελεύθερες Σπουδές Υποκριτικής 2021-2022

Η Δραματική Σχολή Τράγκα δημιουργεί ένα ξεχωριστό τμήμα που προσφέρει στους συμμετέχοντες όλα τα απαραίτητα μαθήματα για έναν υποψήφιο Ηθοποιό. Η έννοια των Ελεύθερων Σπουδών ορίζεται στην έλλειψη εισαγωγικών εξετάσεων ή κριτηρίων εγγραφής, ενώ η παρακολούθηση είναι απαιτητική, τακτική και υποχρεωτική.
Κάθε χρόνο παρατηρείται η αύξηση της δυσκολίας των εισαγωγικών εξετάσεων, έτσι προσφέρουμε ένα πρωτοπόρο τμήμα όπου ο συμμετέχων θα κατανοήσει τις αδυναμίες του, θα εξασκηθεί πάνω σε αυτές για να μπορέσει να διακριθεί ατομικά όπου επιθυμήσει.
Τέλος οι συνθήκες εκπαίδευσης προσεγγίζουν αυτές του προγράμματος Υποκριτικής της Σχολής, ώστε να έχει μία άποψη από την δουλειά που γίνεται στο επίσημο πρόγραμμα.

Ελεύθερες Σπουδές Υποκριτικής 2021-2022

Μερική παρακολούθηση
Διάρκεια: 8 μήνες

  • Απευθύνεται σε υποψήφιους σπουδαστές δραματικών σχολών, σε ερασιτέχνες ηθοποιούς και σε φοιτητές-μέλη θεατρικών ομάδων.
  • Με την συμμετοχή σε όλα τα μαθήματα δίνεται πιστοποίηση παρακολούθησης ετήσιου σεμιναριακού εργαστηρίου.
  • Την ακαδημαϊκή χρονιά 2022-2023 οι απόφοιτοι του εργαστηρίου με την ένδειξη του πιστοποιητικού τους έχουν την δυνατότητα δωρεάν εγγραφής στη  Δραματική Σχολή
  • Το πρόγραμμα του εργαστηρίου είναι κατάλληλο για όσους θέλουν να εισαχθούν στις Θεατρικές Σπουδές ή να δραστηριοποιηθούν ερασιτεχνικά στον    χώρο του Θεάτρου.
  • Τα μαθήματα θα διεξαχθούν στους χώρους της Δραματικής Σχολής και οι παρουσιάσεις στο τέλος του εργαστηρίου θα πραγματοποιηθούν στο Θέατρο Έναστρον της Σχολής μας.
  • Ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι περιορισμένος λόγω της υγειονομικής συνθήκης
  • Παρακαλούμε οι ενδιαφερόμενοι να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους στην φόρμα εδώ ή καθημερινά 5μ.μ. με 8μ.μ. στην γραμματεία της Σχολής, 3ο όροφο.
  • Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων τηρούνται όλα τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα κατά του COVID-19.
  • Δίδακτρα: 135€/μήνα
  • Σαββατοκύριακα 12πμ με 6μ.μ.
  • Έναρξη 4 Δεκεμβρίου 2021.

Αναλυτικά οι Διδάσκοντες και τα Μαθήματα:

Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος
Εισαγωγή στην Υποκριτική

Τα πρώτα βήματα στην Υποκριτική. Ο τρόπος προσέγγισης του ποιητικού και του δραματικού λόγου ως Ηθοποιός, η μελέτη των προθέσεων του ρόλου, η διερεύνηση των πράξεων του και οι σκέψεις του Ηθοποιού και των ρόλων που καλείται να ερμηνεύσει. Τα παραπάνω βήματα θα εφαρμοστούν σε θεατρικά κείμενα και ποιήματα Ελλήνων Ποιητών.

 

Δημήτρης Παπακωνσταντίνου
Μονόλογοι Κλασικού Ρεπερτορίου

Καλλιέργεια της σκηνικής παρουσίας του ηθοποιού και εδραίωση της συνειδητότητας του επί σκηνής ως προς τη χρήση των εκφραστικών του μέσων (Σώμα, Φωνή, Αναπνοή, Επικοινωνία). Οι συμμετέχοντες θα εξασκηθούν σε κείμενα από την αρχαιότητα έως και τον 18ο αιώνα (αρχαίο δράμα, θέατρο της κρητικής Αναγέννησης, ελισαβετιανό θέατρο, κλασικό ισπανικό θέατρο, γαλλικός κλασικισμός, γερμανικός ρομαντισμός)

 

Βασίλης - Δεναχής Κωστόπουλος
Φωνητική, Ορθοφωνία, Τραγούδι και Θεατρικός Λόγος

Σκοπός του μαθήματος είναι η μετάδοση της αναπνευστικής και της αίσθησης άρθρωσης σε μελλοντικούς Ηθοποιούς. Πρόκειται για εργαλεία που προσφέρουν την δυνατότητά στους συμμετέχοντες να τραγουδούν σωστότερα, να ακούν καλύτερα αλλά και να ακούγονται στον χώρο του Θεάτρου πληρέστερα, χωρίς επιβάρυνση των μαλακών μορίων του λαιμού. Η φωνητική / ορθοφωνική  αρτιότητα είναι σημαντική ώστε η φωνή να αντέχει, να καλλιεργείται με την πάροδο του χρόνου κι ο Ηθοποιός να είναι ολοένα και πιο ξεχωριστός.

 

Ευγενία ΠαπαγεωργίουΕυγενία Παπαγεωργίου
Αυτοσχεδιασμός και Τεχνική Προετοιμασία Ηθοποιού

Πρακτικές ασκήσεις, ατομικά ή σε ζεύγη και ομάδες, από διάφορες τεχνικές και μεθόδους υποκριτικής (ενδεικτικά: Stanislavski, Lecoq, Cohen, Frantic Assembly), που έχουν σα βάση τη σωστή προετοιμασία-ζέσταμα σώματος και φωνής, τη στοχευμένη απεύθυνση του λόγου και τον κινησιολογικό αυτοσχεδιασμό. Οι ασκήσεις αυτές ενισχύουν την συγκέντρωση, τη φαντασία και την καθαρή
επικοινωνία, καθώς επίσης επιτρέπουν στον ηθοποιό/σπουδαστή να δοκιμάσει και να ανακαλύψει νέους τρόπους έκφρασης. Περαιτέρω, βοηθούν στην ενδυνάμωση του ομαδικού πνεύματος και συνεργασίας. Στη συνέχεια, βλέπουμε πώς οι ασκήσεις αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον ηθοποιό όταν δουλεύει ένα ρόλο, ώστε να αποκτήσει μια κινησιολογική και συναισθηματική σύνδεση με το κείμενο και να μπορέσει να φωτίσει τα νοήματα και τη συναισθηματική ποικιλία που που κρύβεται ανάμεσα στις λέξεις, δημιουργώντας έναν σκηνικό χαρακτήρα.

 

Χρήστος ΠροσύληςΧρήστος Προσύλης
Εισαγωγή στην ιστορία θεάτρου και λογοτεχνίας
Εισαγωγή στην ιστορία και πρακτική κινηματογράφου

Το μάθημα είναι μια εισαγωγή στην παγκόσμια ιστορία θεάτρου, κινηματογράφου και λογοτεχνίας, με έμφαση στην ιστορία και θεωρία που είναι απαραίτητη για τις εισαγωγικές εξετάσεις στη Δραματική Σχολή. Εκτός από το θεωρητικό μέρος, περιλαμβάνει και μικρό εργαστήριο με στοιχεία δραματολογίας και ανάλυσης κειμένων για σκηνική παρουσίαση, καθώς και μικρό εργαστήριο με
στοιχεία υποκριτικής στην κάμερα.

 

Γεννάδιος ΠάτσηςΓεννάδιος Πάτσης
Κίνηση και Σκηνική Πάλη
Ξιφασκία

Τεχνικές για τη αποκωδικοποίηση του σώματος, την χρήση ξίφους ή άλλων αντικειμένων σε σκηνές πάλης. Ασκήσεις ενέργειας, ακρίβειας, ρυθμού, ισορροπίας και ομαδικότητας. Εφαρμογή σε σκηνές μάχης σε έργα κλασικού ρεπερτορίου.

 

Επισκέπτες Καθηγητές

 

Ορέστης Τρίκας
Αυτοσχεδιασμός και Δημιουργική διασικασία

 

Σοφία Καζαντζιάν
Σωματικό Θέατρο

Social Networks

Τηλέφωνο-Διεύνθυση

"Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης
Μαίρης Βογιατζή Τράγκα - Ε.Π.Κ.Ε."
Μπουμπουλίνας και Δεληγιάννη 19,
τκ. 106 82 ,
Αρχαιολογικό Μουσείο - Κέντρο - Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 - 82 31 790
Κινητό: 698 05 88 063 (what'up)